01 december 2011

JulKalender och smocka

Vi ställde kl för att väcka Tuwa för julkalendern, jag vaknade yr kl 06:45, försökte vakna men totalt omöjligt, vaknade nu livrädd att vi försov oss. Det hade VI inte, bara jag som somnat om hårt, men Tuwa hade vaknat och tittat på julkalendern, det är väl myskänsla? Jag vet inte, kanske mysigt om alla är vakna, tänder brasa och äter frukost framför den? Inte så som vi gjorde?
Förkylningen tar ut sin rätt nu, har massa att göra i butiken men kroppen vill inte hänga med dit, det är jobbigt med en kropp som är bångstyrig! Jag vill ju till Svanströms också, hur ska det gå?


Bilderna visar upp mitt och Tuwas arbete igår, det var en trött medarbetare jag hade med mig hem igår, men barnarbete lönar sig;-))

Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar