16 december 2011

Vilken natt

Nu är det iof fredag så det är ok, men i natt hade jag onda tankar. Inte nog med att Tuwa blev dålig och magsjuk, den där Jonas skrev vid elva att han var på väg hem... Det var han inte halv tre vaknar jag efter att precis somnat om av att det knackar på dörren där nere. Jag struntade i det och försökte somna om snäll som jag är, ;-) , sen fick jag sms 10 minuter senare? 10 minuter? Jag hann alltså somna om, tills han hittade rätt knappar." öppna dörren" , den här gången gick jah med på att öppna den haha!
Somnade om, tills "PANG!!! "han tappar telefonen i golvet. Försöker somna om.... "bzzz bzzzz" han får sms, jah höll på att strypa han vid det här laget, Vem skickar sms till dig tre på natten? Svaret var ............"ingen" .
Bra svar? Somnar om vaknar nästa gång fyra, Tuwa vill kräkas. Tänkte att hon är hungrig eftersom hon sovrande innan middagen igår, vaknar igen 04:5 kräks igen. Så fortsatte det fram till 05:20 då J:s telefon pep igen!

Nu ser jag fram emot lite kunder så här på fredagen....
Ha en fin dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar