09 januari 2012

Nytt år nya tider

Jag har provat min dröm om att ha en egen butik, underbar och roligt, världens bästa sätt att göra marknadsundersökning på affärsidén. Ni och mina kunder vill gärna maila och ringa innan besök i butiken vilket gör att jag kommer att dra ner mina öppettider i butik då jag kan sköta allt administrativ hemifrån. Detta kommer att ske från och med 30 januari, jag kommer tydligt berätta här, på hemsidan och på facebook om vilka dagar jag har öppet och vilka tider.
Kläder och leksaker är heller inget ni är intresserade utav vilket gör att jag nu säljer ut mycket av det som är vårnytt för att istället köpa in fler begagnade barnvagnar.
Ni gillar att jag har öppet köp och bytesrätt och även att jag tar kort och att ni har möjlighet att delbetala så detta kommer jag att fortsätta med.
(Delbetalningen har inte kommit igång än). Den som väntar på ngt gott....


Ha en fin dag, och hoppas ert 2012 börjat bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar