21 november 2011

Känslovågor

I morse var jag väldigt lugn,glad och harmonisk, tänkte att denna dag skulle endast gå åt till butiksbesök. Så blev det inte.
Skrev dagens att göra lista, som snabbt fylldes på allt eftersom jag öppnade mailen.
Jag får ibland glädjerus som spritter i min kropp så att jag nästan kräks, för att sedan störta ut till nästa känslovåg som är som en "jag fattar inget, kan ingen göra detta åt mig" , sen följer jag vågorna och bara glider med alla känslor.
Jag tog t.o.m kort på mitt nya Business Card för att jag blev så glad över det? Sen raderade jag det snabbt, då jag tänkte på alla duktiga hackare som säkert kan ta mitt kort ifrån mig....
Nu ska jag surfa vidare på vågen som infinner sig nu, den är väldigt rörig. Måste skriva ner exakt vad jag gjort idag och vad det varit bra för.



Tjena så länge!

Kollar ni in hemsidan? Den börjar ta sig och sakta men säkert så läggs det upp mer och mer produkter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar