29 november 2011

Sjuk

Ligger i sängen och har gjort det hela dagen och kommer att fortsätta med det tills i morgon. Jag har varit riktigt dålig idag, med hög feber och halsont så pass att jag inte kunnat äta el dricka. Jag har haft min lilla Tuwa vid sidan om hela dagen då hon inte eller är kry. Jag har grämt mig hårt idag på mitt sätt att uppfostra Tuwa, för att när jag har bett henne att hämta vatten till sin döende mamma har jag fått till svar: nej du mamma, OM Du är törstig och vill ha vatten så får du hämta det själv, för om jag är törstig och vill ha vatten så hämtar jag det själv!
Precis så låter jag när Hon vill att jag ska hämta saker till henne...


Så idag har jag missat en hel del pga mig svaghet att vara sjuk. Jag skulle träffat min mentor idag i Södertälje men jag kände att jag knte kunde köra bil, så himla tråkigt. Jag kan inte ens stå upp utan att det svartnar för ögonen på mig. (Tur att jag har en blogg att gnälla av mig på....)

Jag har svarat på de viktigaste mailen som bank, leverantörer osv men inte orkat med alla de andra, förlåt! Nya tag i morgon, känner mig redan mkt bättre efter att ha fått beklaga mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar