23 november 2011

Mun till mun

Var på ett väldigt givande möte i dag, det var riktigt roligt. Vi har aldrig träffats innan men vi skrattade ändå massor tillsammans, är det inte härligt med spralliga människor som är glada och framåt? Jo!!! Jag som är en glad prick blir ännu gladare av såna här möten, men känslomänniska som jag är dras jag ner av surisar tills jag kommer på mig själv.
Minns än idag när chefen från ett jobb jag hade drog in mig på kontoret och bad mig (20 år) att smitta de andra på jobbet som är så sura och negativa, det var ett stort uppdrag, hur gör man det? Det blev väldigt udda för mig att göra det och blev osäker och kände mig dum, men en bra självförtroendesträrkande uppgift för mig då och som jag  dessutom tagit med mig i mitt fortsatta liv, att jag ska vara stolt över min sprallighet och energi.
 Så många gånger som jag försökt vara ngt annat än mig och det slutar då istället med att jag håller mig så hårt för skrattattacker att jag sprutar ut kaffet ur näsan och munnen på chefen.
Så idag har jag alltså varit på det här roliga mötet och jag har även lagt en order på flera fina saker till era små barn, barnbarn, lekkamrater, kompisar, kusiner eller vad ni nu har.
Jag ska snart uppdatera vad det är för något på hemsidan.

Härligt med sommar, vänner och vin, SKÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar