22 november 2011

Tisdag är Tirsdag

Tirsdag, den har jag från min mormor. " Är det Tirsdag idag?"

Jag ska iväg på ett kundmöte, sen ett bankmöte. Visst låter det viktigt? Hahaha.

Jag hänger ju mycket på blocket, för att hålla mig uppdaterad och varje dag får jag se "nya singlar" poppa upp i ena hörnet som reklam för www.mötesplatsen.se, vet dessa personer om att de är med på annonsblad? Jag har sett både IKEA folk, gamla grannar och bekanta, eftersom de visar folk i min närhet. Jag vet inte hur jag hade ställt mig till det? Kanske får man fler träffar och kan hitta rätt men ändå? Vill man inte vara lite privat med sånt där? Eller har det blivit så vanligt att dejta genom nätet? Jag kanske är en oldie, tacka vet jag hur privat det var när man hängde på Lunarstorm och Playahead, det var det ingen som visste, att killen som fixa in en på de heta klubbarna innan man (jag är man) var 18 var en dataträff?! Haha

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar