27 januari 2012

Svansjön och Canaria

Hej,Jag är fortf sängliggande.

Igår fick jag biljetter till Svansjön som visas idag på Dansens hus, med bouncegänget. Jag har letat efter biljetter senaste veckan men de har alltid varit slutsålt. Äntligen svarade han mig där uppe...
Tänkt om han kanske kunde fortsätta detta överraskande med en solresa!? Jag önskar jag hade råd att skramla ihop till en resa... Men det har jag ikke, snart så får jag lön igen. Var ju ett halvår sedan nu.
Så snälla du där uppe, snälla??

Tuwa ska vara hos sin gudfar och hans tjej när vi går på dans, det ser hon fram emot. Hon älskar att umgås med folk, rastlös och beroende av sällskap, kan vara en stor skvätt av mig i henne (om hon vetat att vi skulle på dansshow hade det nog varit ett svårt val). Hon börjar själv på dansskola nu om två veckor och när det ska vara uppvisning ska även Erik saade vara med ;-) de ni!



Bilder från Tuwas första semester utomlands, en av de bättre resorna, Tuwa alltid glad och och nöjd som vanligt.:-)) gosingen!


Lägg märke till min "skötväska" inga hemmasydda eller dyra märkesväskor här inte. Jag lovar er däremot att Tuwa klagade inte på väskan och hon mår bra idag;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar