05 november 2011

Lördagen fortsätter i samma spår

Kreativitet igen, nu drog jag upp en ful gammal spegel ifrån förrådet också. Ska ha den i matsalen ovanför ett vitt skåp!
Den vita byrån som var ek har ingen plats än... Kanske hallen?
Medan färgen torkade så åkte vi till rådsparken och gungade, gick en sväng på kyrkogården och tänkte på alla i himlen. Det var så vackert så vackert!

Efter att ha lekt och köpt godis och ett blomkålshuvud ( till moset ) satte jag igång med att att måla ett träd till sovrummet, där jag kan slänga upp mina jeans mm istället för på stolen, eller som det borde vara, i garderoben....

Vet inte hur jag och Tuwa ska hinna med allt ikväll som hon har planerat när vi är själva hemma, dansspel, måla, (nästan klart) , bolibompahelg, laga mat , se " Så mkt bättre" och leka i hennes rum och spela bowling?!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar