06 november 2011

Nervös

Jisses?! Tittade på klockan och fick argkänsla på mig själv.
När jag blir nervös inför något, så försöker jag att inte tänka på det alls, så precis som i detta fallet så har jag nu i över en timme i streck läst massa olika bloggar för att frigöra mig från mitt liv ett tag och in i några andras liv.
Jag har sett en del nyfödda bebisar, en del mat (mest italienskt), läst lite om nyheter inom mode?! WHY? Jag handlar ju nästan aldrig kläder men försöker alltid att lägga undan lite kläder här och var för att sedan hitta kläderna lite senare och får då en nyhetesfeeling av det=) lite småländsk är jag nog allt?!!
Nu ska jag lägga mig och läsa om ytterligare en annans liv. Jag älskar ju driftiga människor som lever sina drömmar och inte bara drömmer drömmarna, Som mig alltså=) Fast jag själv tycker att jag är en försiktig och rädd person märker jag allt mer ifrån olika håll och kanter, att det finns de människor som inte tycker att jag är det, utan en modig och tuff person.
Det är en härlig känsla, ska tänka lite på den känslan i morgon kl 09:00!
Sov gott alla hjärtans drömmare och drömlevare!

2 kommentarer:

  1. Pernilla, jag har sagt det förut och jag säger det igen, DU INSPIRERAR MIG! <3

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, du är för go=) Ser fram emot att träffa ER!
    <3

    SvaraRadera