18 november 2011

Tröttmössan

Har suttit och jobbat fram tills nu, om man bortser från några parti Wordfued, facebookande och tv tittande.
Blev just "klar" med hemsidan, för ikväll. Det är så små justeringar att man inget märker, men gör jag inte justeringarna blir det väldigt fult!

Kolla in den på vagnhjalten.
Finns även på facebook också, ni kan ju gå in och gilla.

Hade tänkt att ta en tröttmössebild men ni skulle bli ivägskrämda så jag struntar i det för jag behöver er alla.
Så jag bjuder på en bild med mycket smink, på väg på äventyr och glad är jag för att jag får sälja dessa grymma barnvagnar som jag visar på bilden.
Bättre bilder och mer information kommer snart, det ska bara ta sin tid, för allt har sin tid...


I morgon är det fredag och jag ska på AW-födelsedagskalas, men så länge kan ni väl lära er den här dansen tänkte jag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar