03 november 2011

Frysit fast

Det som är tråkigt med att jobba hemifrån är att jag sitter still hela dagarna och på kontoret är det inte många grader heller. Då benhinnorna inte heller har läkt klart blir det inte många danssteg för mig som annars värmer mig, jag får välja mina tillfällen nu. Min blåa campingoverallsjacka har åkt på och den tillsammans med duntofflor och en massa te så börjar jag få upp temperaturen.
Igår var jag installerad på att åka till simhallen här i området och simma, hade kollat upp allt om simhallen och vad jag förstod så skulle det bara vara pensionärer där och motionsimma. Så det var nästan bestämt tills tanken på höstlov slog mig hårt i huvudet! Då är säkert en massa trivselföräldrar där med sina barn för att lära dom crawl och allt möjligt. Så jag stannade hemma... Bättre lycka nästa vecka?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar