10 november 2011

Jag har nu haft en och en halv dag i lathet. Musten gick ur mig efter i tisdags, jag tog många beslut och kände att jag äntligen kom ut på spelplanen och ifrån "gå"-rutan. Nu är jag på första rutan i spelplanen och allt hänger på mig och hur jag väljer att spela mitt spel och driva mitt företag.
Detta gjorde mig helt tom, igår var jag hemma med Tuwa, hon var inte sjuk men ville ha hennes närhet och mys en hel dag. Det är vila för mig! Vi tände brasa, åt lång frukost framför den kl 11, hyrde film och bakade pepparkakor och städade lite, Underbart!
Idag är hon återigen på förskolan och jag är uppe och jobbar lite innan jag ska spraya ner min bleka kropp i solspray inför kvällen.
Jag älskar att klä upp mig och sminka mig och fixa håret när det vankas något skoj, så jag tar alla tillfällen i akt, speciellt efter en sån här vecka då jag glidit omkring i ylletröja och kalasbyxor.

mitt ljus i tunneln

Just nu sitter jag eller inte just nu, för nu skriver jag, men i mina tankar så lever färger och färgval. Vad ska jag ta in för färg på barnvagnarna jag ska visa i butiken? Vad tror ni? Svart eller mer färg?


Det här är iCandy
Sen har jag Orbit också, det är min favorit just nu, den är helt ekologisk, om ditt barn väljer att äta lite på sin vagn är den helt ogiftig! Sånt gillar i alla fall jag! ;-) Det jag också gillar med den här barnvagnen är att varukorgen under vagnen (ja det finns två,en som man kan hänga på sidan också) är som en väska, så när du varit och handlat te.x och lagt mjölken i varukorgen under vagnen så drar du bara ut korgen och den blir som en väska direkt, Istället för att du måste tömma korgen innan du fäller ihop vagnen. Här ingår även mugghållare som ni ser på bilden.Bra bra bra!!


Snart lägger jag upp fler modeller och fördelar med vagnarna jag säljer!

Nu Spraytan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar