14 december 2011

”Jag tävlar om en matkasse från MatHem i samarbete med Bloggfamiljen”

Om jag vinner matkassen ska jag lägga ner tid på att måla en ansiktsmålning på min lilla dotter 4 år som hon " "tjatat" om länge nu men som jag har skjutit upp vid flera tillfällen pga tidsbrist, den andra dagen ska jag läsa två "god natt böcker" istället för en, den tredje dagen hoppas jag att kunna göra en efterrätt som vi kan äta till middagen som vi fått. Fjärde dagen ska jag bara slappa i soffan med min lillgumma och inte titta mail eller mobilen, bara ta det lugnt med henne. Den sista dagen passar jag på att fråga Tuwa, dottern vad hon önskar, förhoppningsvis säger hon "att du ska ta ett varmt bad med tända ljus och lite musik". =)

”Jag tävlar om en matkasse från MatHem i samarbete med Bloggfamiljen”

1 kommentar:

  1. Mathem matkasse

    http://matkasse.com/companies/mathem/

    Hej,

    Roligt att du har Mathems matkasse. Jag har gjort en sida där jag samlat

    Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt MatHem!

    //Gunnar

    SvaraRadera