26 september 2011

Muskler

Den ända gången jag påminns om mina muskler är när jag får ont i dem, annars är de i vila för jämnan. Väntar på att få komma till sjukgymnasten och fick en inklämd tid på torsdag, annars skulle jag få vänta till 10/10, känns lite väl lång tid. Jag är livrädd att jag fått reumatisk igen som jag hade mellan åldern 8-12, med massa sjukhusbesök, resor till Teneriffa och färdtjänst. Vägrar ha det igen, de sa ju att barnreumatism växer bort.... Hoppas! Ont har jag iaf och nu har jag inte rört mig på en vecka snart, fläsket rinner över!!
Gå och simma sa läkaren, hm finns det heltäckande baddräkt ej åtsittande men ändå pushupeffekt och åtsmidande???
Vilken tid på dygnet är det minst folk eller bara pensionärer?

Tuwa kom hem igen igår, ja vi hämtade ju henne, med tanke på bilden så var hon nog rätt nöjd med sin helg hos mormor och morfar.

Och jonas också för den delen, men trött utav helt andra orsaker... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar