24 september 2011

strax efter ett

Klockan slår strax efter ett och jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, jag kämpar för att inte somna och jag kommer på allt annat som inte har med sminkborttagning och tandborstning att göra, vill ju inte bli pigg.


I morgon väntas en tripp till Trosa för att lämna dottern till mormor och morfar inklusive diverse djur. Som hon har längtat, skruttan. Du mamma ska inte sova med oss, du ska sova hemma.
Ikväll nu, fick jag en sån smäll tillbaka utav dottern när jag beklagade mig över hennes trötta och griniga röst, jag sa: sluta låt såååå där gnälllig och sur Tuwa, snälla!!?? Varpå hon svarar : Men mamma, det är bara för att jag är så trött som jag låter så här...

Stackars lilla pyret, vem skulle inte vara gnällig efter en veckas håll i gång??!?! Förlåt älskling!!

1 kommentar:

  1. Klockrent, att du inte förstod det själv ;) Kram J

    SvaraRadera