20 oktober 2011

Affärsidé

Igår var jag på Långbro värdshus,som jag älskar så mycket! Så god mat och sån hemmatrevligkänsla att jag alltid när jag är där, stänger stället.
J firade och jag ofirade så vi hamnade någonstans i mitten. ;-)
Vi pratade mkt om vad jag ska göra med företaget, kom på många bra saker men det som är tråkigt när vi pratar över drinkar och god mat är att vi glömt vad vi kom fram till dagen efter.:-)
Skaldjursoppa och en hel toastskagen blev det med vitt vin till maten och färgstarka drinkar till eftersnacket. Drack denna blåbärsdrink, wow! Bästa på länge, är ni på Långbro värdshus så ta en blåbärsdrink.






Idag är ett perfekt promenadväder, jag saknar mina långsjörundor, men mina ben är fortfarande sura. Blev inte bättre efter personalfesten i fredags... Men denna vecka ligger jag raklång;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar