24 oktober 2011

Leder och rådgivning

Förra helgen när vi hade personalfest så var det någon på dansgolvet som klev mig på tårna flera gånger... J tror jag har dansat massa tryckare, för annars är man inte så nära varann? Haha men så var det icke, finns det fortfarande?
Jag brydde mig inte så mkt om smärtan då på natten men på
Morgonen vaknade jag med ont i tårna och ena foten och i panik över mina nya skor staplade jag ner till hallen för att se hur illa det var med dom, men dom tur var så var dem nedsmutsade men inget som inte går att borsta bort. Men fötterna är värre, båda stortårna är blåa och mitt på foten jag jag blåmärke?
Min benhinneinflammation är inte borta heller så här är halta Lotta en
Måndag morgon. På väg till rådgivning!
När jag kommer hem SKA JAG lägga ut bilderna på barnvagnarna!!
Ha en fin måndag och snart är det jul!!:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar