05 oktober 2011

Vid middagsbordet

Idag har jag sagt något roligt, riktigt roligt tyckte Jonas... och att det dessutom kom ifrån mig också gjorde lixom sitt.
Jag sitter och berättar med inlevelse om ett samtal mellan mig och en annan person för Jonas och berättar då att jag inte kom på vad jag skulle säga till den personen "Jonas, jag fick aaakuuut Hjärnbrist! " hahaha så roligt. Inget hjärnsläpp här inte, utan akut järnbrist, både trött och dum! Beskriver mig så bra, trött och saknar hjärna....
=)
Idag var jag återigen på VC och pratade med läkaren, jag har inte riktigt förstått vad "vila" betyder, kan ju ha att göra med min hjärnbrist, men jag förstår inte om vila innebär "gå inte långa sträckor" eller menas det " gå inte alls" eftersom jag blir sjukskriven på detta. JO det menas alltså från allt vad "belasta benen" innefattar. Jag går ca 300 meter varje dag till förskolan och bör nu inte ens göra det?! Vad är detta för påhitt? Benhinnorna?!
Det är jag som jag alltid sagt, jag är väldigt svag=)






Innan läkarbesöket hade jag lust på lite lunch "på stan" så jag tog bilen och styrde mot Älvsjö och ett ställe som jag starkt rekommenderar. Living tror jag det heter, så mycket fina saker och så himla god mat! Suppegott! Trevliga var dom också! Så ska vi också va...=)
Ha en trevlig onsdagskväll alla ni som läser vår lilla blogg! Skickar in en bild på maten, för att vara så där extra bloggig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar